Na prośbę osób obserwujących moją stronę na FB, w tym:
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
postanowiłam opublikować cykl krótkich postów dotyczących dobrych praktyk w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych ![👍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f44d.png)
![👍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t55/1.5/16/1f44d.png)
Część 1. OTOCZENIE
Nauczycielu, Wychowawco,
mając uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi postaraj się o odpowiednią strukturę zewnętrzną, m.in.:
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
Tylko tyle i aż tyle !!! ![🤔](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1.5/16/1f914.png)
![🤔](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1.5/16/1f914.png)
To tylko trzy punkty, które mogą jednak sprawić, że szkoła i klasa będzie przyjazna wszystkim dzieciom, w tym ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi ![🙂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f642.png)
![🙃](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t26/1.5/16/1f643.png)
![🙂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f642.png)
![🙂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f642.png)
![🙃](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t26/1.5/16/1f643.png)
![🙂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f642.png)
Zdjęcie: https://unsplash.com