Telefon: 605-260-584 email: kontakt@logopedalubin.com.pl

Zapisy na zajęcia w TERAPEUTIS

Obiecane informacje dotyczące wolnych miejsc na zajęcia w Centrum Terapeutis!
Posiadamy wolne miejsca na zajęcia z Treningu Umiejętności społecznych TUS w parach „nieZGRANA para”
NASZE AUTORSKIE ZAJĘCIA ‼️
W chwili obecnej posiadamy 10 miejsc, czyli oczekujemy zgłoszeń na zajęcia dla dzieci – dla 5 par.
Zajęcia będą odbywać się we wtorki i czwartki po południu (jeden dzień do wyboru), przez cały semestr, zajęcia 45 minut.
Bliższych informacji udzielam po zgłoszeniu na email:
 Posiadamy wolne miejsca na zajęcia z Terapii integracji sensorycznej – jedno miejsce.
Zgłoszenia telefonicznie lub przez email:
☎️605260584
Do Państwa dyspozycji pozostaje psychodietetyk – konsultacje w wybrane soboty miesiąca, do południa.
Zapisy już trwają:
☎️605260584
 Zbieramy zgłoszenia na zajęcia GRUPOWE sensoryczno-ruchowe (grupy wiekowe: 3-4, 5-6 latki). Grupy 4-osobowe.
NOWOŚĆ
Bliższych informacji udzielam po zgłoszeniu na email:
Zbieramy zgłoszenia na doradczo-coachingowe dla młodzieży, która boryka się z wyborem swojej ścieżki edukacyjnej po ukończeniu 8 klasy oraz szkoły średniej.
Bliższych informacji udzielam po zgłoszeniu na email:
 Zbieramy zapisy na terapię logopedyczną – miofunkcjonalną nastolatków przygotowujących się do noszenia aparatu ortodontycznego (wypracowanie prawidłowych funkcji, tj. oddychania, gryzienia, połykania, jedzenia, pozycji spoczynkowej języka) oraz terapię stymulatorami MFS.
Zapisy już trwają:
☎️605260584
Na dzień dzisiejszy nie posiadamy wolnych miejsc na terapię logopedyczną, neurologopedyczną. Będziemy informować na bieżąco na temat wolnych miejsc, zapisów oraz będziemy przybliżać Państwu poszczególne zajęcia 
Pozdrawiamy Zespół Terapeutis
Picture of Dr Anna Ziółkowska

Dr Anna Ziółkowska

Pedagog, logopeda, neurologopeda, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, terapeuta ręki, trener TUS, specjalista WWRD, mediator rówieśniczy, szkolny, oświatowy.

Od 2001 roku pracuje z dziećmi i dla dobra dzieci. Reprezentuje nurt spojrzenia na dziecko, którym jest komplementarne wspomaganie rozwoju.