Uwaga, warsztaty „Rysowana Ortografia!!! Inne podejście do nauki ortografii.

Ruszają zapisy na warsztaty „RYSOWANA ORTOGRAFIA”, prowadzone przez pedagoga – Annę Szczepańską, znaną jako @anka_rysowanka
Problem ortografii spędza niejednemu rodzicowi i dziecku sen z powiek. Jest to problem, który najczęściej pojawia się u uczniów, którzy rozpoczynają drugi etap edukacyjny – czyli klasę IV-V.
Znajomość ortografii jest ważną umiejętnością szkolną. Problemy z ortografią mają negatywny wpływ na umiejętność czytania i są częstą przyczyną niepowodzeń w szkole.
Wychodząc naprzeciw tym problemom, Anna Szczepańska opracowała autorski program nauki ortografii poprzez rysowanie, czyli wykorzystanie myślenia wizualnego.
Dlaczego rysowanie ortografii? Pani Ania wyjaśnia to w ten sposób:
Myślenie Wizualne to:
👍myślenie obrazami,
👍wykorzystywanie wizualizacji w myśleniu,
👍to działanie zmysłów: słuchu, dotyku, węchu i wzroku.
👍Myślenie wizualne, to recepta na każdą, nawet najnudniejszą lekcję. Stąd pomysł na „RYSOWANĄ ORTOGRAFIĘ”.
RUSZYŁY ZAPISY- liczba miejsc ograniczona!!!
Co gwarantujemy:
👍małą grupę, a przez to indywidualizację pracy z dzieckiem,
👍wzrost umiejętności w zakresie stosowania zasad ortograficznych, bez nauki regułek na pamięć,
👍skuteczne uczenie się poprzez wykorzystanie wielu zmysłów – będziemy słuchać, patrzeć i dotykać!
👍miłą atmosferę w gronie rówieśników,
👍że oddają Państwo dzieci w dobre ręce.
Warsztaty „RYSOWANA ORTOGRAFIA” to cykl 10 spotkań 1, 5 godzinnych (2 godziny dydaktyczne) dla uczniów klas IV i V szkoły podstawowej.
Planowana data rozpoczęcia: 18 marca 2021r.
Miejsce: sala na ul. Karkonoskiej 1 w Lubinie (naprzeciw galerii Cuprum Arena)
Koszt całego cyklu warsztatów to 800zł.
W przedsprzedaży 600zł – tylko do 10 marca 2021r. !!!
Informacje i zapisy:
e-mail: kontakt@logopedalubin.com.pl
Masz pytania? ZADZWOŃ  697 095 566
ZAPRASZAMY !
Dr Anna Ziółkowska

Dr Anna Ziółkowska

Pedagog, logopeda, neurologopeda, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, terapeuta ręki, trener TUS, specjalista WWRD, mediator rówieśniczy, szkolny, oświatowy.

Od 2001 roku pracuje z dziećmi i dla dobra dzieci. Reprezentuje nurt spojrzenia na dziecko, którym jest komplementarne wspomaganie rozwoju.